مد و پوشاک

انواع لباس تونیک زنانه

انواع لباس تونیک زنانه

– تونیک کمربنددار: برخی از تونیک ها کمربند دارند که می تواند از خود پارچه یا نوعی دیگر باشد. می توان رنگ کمربند را با رنگ کفش یا شال یا کیف هم ست کرد. این مدل بسیار مناسب خانم های با اندام ساعت شنی می باشد.

– تونیک مجلسی: از پارچه های ریون، حریر و … دوخته میشوند که در همه جا ترند هستند و حتی بازیگران و مدلهای اروپایی هم از آنها استفاده می کنند و خیلی جذاب هستند.

– تونیک اسپرت: این مدل انتخاب افراد جوان است و با این تونیکها استایل کژوال و دخترانه دارند. این تونیکها معمولا جلوبسته و بدون دکمه هستند تا ظاهرشان با سایر مدلها متفاوت باشد و آستین آنها معمولا سه ربع و کوتاهتر است.

– تونیک یقه شل: محبوبترین مدل تونیکها در سرتاسر دنیا هستند. این تونیکها را می توان با شلوار جین راسته، تنگ یا دمپا گشاد ست کرد و برای جشنها و میهمانی ها بی نظیر هستند.

– تونیک گشاد و آزاد: نوعی لباس راحتی حساب می شود که از پارچه های نرم و لخت دوخته میشود و معمولا طرح دار و چین دار است و برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی مناسب است. با انتخاب نوع شلوار می توان استایل های متفاوتی ایجاد کرد.

– تونیک بلوز: بلندی این نوع تونیک ها متفاوت است و حتی کوتاهترین آنها هم از بلوزها بلندتر هستند و تا روی ران می رسند. در انواع رنگها و طرحها در بازار موجودند و سلیقه بسیاری از خانمها را پوشش می دهند.

– تونیک پیلی دار: این مدل تونیک از پارچه های ضخیم تر دوخته میشود و با پیلی روی آن فرم ایجاد می شود تا ایرادهای اندامی پوشانده شود.

– تونیک یقه دار: معمولا بسیاری از تونیکهای نخی یقه دار هستند و باعث زیبایی بیشتر این نوع لباس می شوند. یقه هفت، یقه ایستاده، یقه رافل دار و … از انواع یقه های این مدل تونیک ها هستند.

– تونیک اندازه: این مدل راسته است و مدل کلاسیک تونیک های زنانه است.

لباس تونیک- تابستانی

ویژگیهای لباس تونیک مناسب

در خرید تونیک زنانه باید فاکتورهایی نظیر پارچه، کیفیت دوخت، سایز مناسب و راحتی در نظر گرفته شوند. خط کمر لباس تونیک باید در محل صحیح خود قرار گیرد و سرشانه ها، آستین ها و یقه اندازه و در محل خودش باشد.

تونیک ها میتوانند نخی، پشمی، کشباف و یا توری باشند. جنس پارچه تونیک باید بسته به نیاز و فصلی که آن را می خواهید بپوشید انتخاب شود.

مزایای لباس تونیک زنانه

  • قیمت مناسب
  • راحتی در هنگام پوشیدن
  • ست کردن آسان با انواع لباسها
  • قابل استفاده بودن در انواع مهمانیهای رسمی و غیر رسمی
  • تناسب شکل ظاهری با هر سلیقه ای
  • کم وزن بودن آن
  • بسیار مناسب و کاربردی برای هدیه دادن در مناسبتهای مختلف
  • قابل استفاده بودن برای هر استایلی
  • مدلهای آستین بلند مناسب خانم های محجبه
  • استفاده از مدلهای آستین بلند آن بعنوان مانتو در بیرون از منزل

چگونه لباس تونیک را با سایر لباسها ست کنیم؟

این نوع لباس بلند و گشاد را اگر با دامن یا شلوار جین اسلیم ست کنید علاوه بر اینکه استایل جدیدی پیدا کرده اید جذابیت شما هم دو چندان می شود و لاغرتر و بلندتر به نظر می رسید.

همچنین در انتخاب پارچه، مدل یقه و طراحی آن هم دقت کنید. خط پایین لباس تونیک باید در خط وسط ران قرار بگیرد. بهتر است دامن یا شلوار تنگ تر باشند و حالت اسلیم فیت داشته باشند تا اندام چاق تر از آنچه هست دیده نشود.

مثلا لباس تونیک را با یک شلوار تنگ، شلوار جین تنگ، شلوار چسبان یا لگ ساده و حتی طرح دار می توانید با یک جفت کفش تخت یا پاشنه بلند ست کنید. می توانید از گردنبندهای ضخیم، شال بزرگ، روسری و کیف یا کت چرمی یک استایل شیک و جذاب بسازید.

لباس تونیک- تونیک شلوار

ترفندهای لاغر و قدبلند دیده شدن با پوشیدن لباس تونیک

– دامن یا شلوار خود را اسلیم فیت و تنگ انتخاب کنید تا اندامتان چاق دیده نشود. مثلا شلوار جین تنگ، جوراب شلواری، شلوار لگ ساده و یا لگ طرح دار.

– لباس تونیکی انتخاب کنید که مدل آن با فرم بدنتان متناسب باشد. خط پایین تونیک هم باید روی قسمت میانی ران باشد. پارچه، مدل یقه و طرح پارچه را طبق سلیقه شخصی تان انتخاب کنید.

– پوشیدن کفش تخت، بوت و یا کفش پاشنه بلند با این نوع لباس توصیه می شود.

– استفاده از گردنبندهای بزرگ و ضخیم، سوئیت شرت گشاد، کیف، شال گردن ضخیم و … می تواند استایل شیک و جذابی به شما بدهد.

لباس تونیکی انتخاب کنید که فرم کمرتان را زیباتر نشان دهد

هرچه کمر یک لباسی تنگتر باشد باریک بودن کمر و زیبایی طبیعی را بیشتر نمایش می دهد و استایل ظریف و خانمانه ایجاد میکند. پس بهتر است به جای پوشیدن تونیکهای گشاد و راسته تونیکی را بپوشید که کمر تنگی داشته باشد. در هنگام انتخاب لباس تونیک به این نکات توجه کنید:

– اگر سایز پایین تنه و بالاتنه شما با هم هماهنگ است و کمر باریکی دارید بهتر است از تونیکهایی استفاده کنید که کمردار بوده و در قسمت کمر هم تنگ و چسبان باشند تا اندام ساعت شنی زیبایی برای شما ایجاد کند.

– اگر کمر باریکی ندارید و فرم بدنتان صاف است می توانید با تونیک کمربند دار خطای دید ایجاد کرده و زیبایی خود را چند برابر کنید. پس تونیکهای کمربند دار در هر صورت زیبایی خاص خودشان را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *