اخبار ایران و جهان

تحلیل ارز الگورند | رسیدن مجدد به محدوده حمایتی

بلاکچین الگورند در اصل برای اولین بار در سال 2019 راه اندازی شد. توکن این بلاکچین ALGO نام داشته و توسط شخصی به اسم سیلیو میکالی (Silvio Micali) راه اندازی شد. اقای میکالی قبلا برنده جایزه تورینگ بوده و در حوزه ارزهای دیجیتال هم بسیار فعال است. از جمله دستاورد های این پرفسور دانشگاه MIT می‌توان به خلق الگوی اثبات دانش صفر Zero Knowledge Proof اشاره کرد.

تحلیل تکنیکال الگورند | 9 فروردین 1402

مطابق تحلیل قبل، الگورند از محدوده مشخص شده ریزش سنگینی داشت و به حوالی قیمت 0.2 دلار نیز رسید. به شرط حفظ حمایت مذکور به سمت سقف 0.5 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل درخواستی ارزهای دیجیتال در کانال تلگرا

تحلیل تکنیکال الگورند | 26 بهمن 1401

تحلیل تکنیکال الگورند ALGO

با اینکه بسیاری از افراد با شروع جام جهانی انتظار رشد ارزهایی خاص مانند ALGO را داشتند اما در کمال ناباوری با حادثه صرافی FTX، بازار ارزهای دیجیتال سراسر دریای خون شد و همه رمزارزها ریزش کردند. اما حالا بعد از نزدیک به دو ماه از پایان جام جهانی ارز دیجیتال الگورند شروع به رشدکرده و احتمالا رشد شروع شده بتواند ادامه دارد باشد؛ در این صورت اصلاحات احتمالی در روند می‌تواند پولبک به مناطق مقاومتی شکسته شده باشد.

در ادامه طبق تحلیل صورت گرفته، تنها در صورتی که ارز الگورند به محدوده حمایتی 0.2 دلار برسد می‌توان برای خرید این رمزارز اقدام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *