اقتصادی

کیف پول متامسک امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را برای کاربرانش فراهم کرده است

کیف پول متامسک امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال را برای کاربرانش فراهم کرده است

کیف پول متامسک (MetaMask)  خدمات جدید را راه‌اندازی کرده است که به کاربران آن اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال موردنظرشان را مستقیماً با ارزهای فیات از کیف پول خود خریداری کنند. این ویژگی که با گزینه «Buy Crypto» در پورتفوی متامسک قرار داده شده است، به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد تقریباً ۹۰ ارز دیجیتال مختلف را از طریق کیف پول متامسک خریداری کنند.

گزینه خرید ارزهای دیجیتال در متامسک

متامسک اعلام کرده  است که خدمات مذکور در ۱۸۹ کشور مختلف ارائه شده است؛ اما بر اساس قوانین هر کشور کاربران با محدودیت‌های به‌خصوصی در خرید ارزهای دیجیتال مواجه خواهند شد. گفتنی است که خدمات مذکور در نسخه وب متامسک هم قرار داده شده است.

متامسک برای ارائه خدمات مذکور در حال حاضر از هشت شبکه اتریوم، پالیگان، آپتیمیزم، آربیتروم، بایننس اسمارت چین، اولنچ، فانتوم و سلو پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کاربران در حال حاضر می‌توانند با استفاده از کارت‌های نقدی و اعتباری، حواله‌های بانکی، پی‌پال (PayPal) و حواله‌های «ACH» خرید خود را انجام دهند.

متامسک اعلام کرده است که می‌خواهد بهترین قیمت‌ها را برای خرید ارزهای دیجیتال به کاربرانش ارائه کند و در آینده روش‌های خرید بیشتری را با همکاری با شرکت‌های مختلف برای آن‌ها فراهم می‌کند. شایان ذکر است که در این کیف پول خود کاربران روش پرداخت و قیمت موردنظرشان برای خرید ارزهای دیجیتال را انتخاب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *