مد و پوشاک

ده استایل زنانه شیک مناسب برای تولد

ست تولد، لباس تولد، لباس تولد زنانه

این بار چی بپوشم؟

اگر به زودی یک تولد در پیش دارید یا تولد خودتان است، احتمالا روزی چندبار این سوال را از خود می پرسید که ،این دفعه چی بپوشم؟! برای جواب دادن به این سوال و رسیدن به استایل مناسب  تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بعد از ذکر نکات مهم برای انتخاب، دست به کار شوید.

نکاتی هست که روی انتخاب شما موثر است مثلا: ست تولد چیست؟، فرم بدن شما چگونه است!، محل تولد در ویلا یا باغ است یا در کافه و رستوران؟ تولد در روز است یا شب ؟ جمع تولد خانوادگی است یا دوستانه ؟ رسمی است یا غیر رسمی ؟و…

در این مواقع با وجود تنوع زیادی که در لباس تولد وجود دارد شما دچار سردرگمی می شوید و تصمیم گیری  برای تان دشوار می شود. اگ شما هم جزء آن دسته زنان باشید که به خاص و تک بودن اهمیت می دهد که انتخاب لباس تولد زنانه برای تان سخت تر خواهد بود.  از دیگر مواردی که روی نوع پوشش و استایل شما موثر است نسبت تان با میزبان است   ،اینکه این تولد برای دوستتان است همسرتان و یا حتی خودتان باعث می شود در نوع لباس تولد شما تفاوت هایی به وجود آید.

 چند نکته درباره لباس تولد زنانه مناسب اندام شما

۱- اگر شما از اندام  مناسب  و اصطلاحاشبیه ساعت شنی برخوردار هستید که به شما تبریک می گویم زیرا هر مدلی برای شما زیباست  بااین حال  برای شما لباس های دوتیکه و یا لباس تولد تنگ تر زیبایی و جذابیت بیشتری دارد . پیشنهاد ما به شما این است که از لباس هایی با یقه های بلند دوری کنید.

۲-اگر اندام شما مستطیلی است  و انحنای کمی دارد، پیشنهاد ما به شما  لباس  تولد با دامن کوتاه است . این لباس ها که اگر دو تیکه باشد زیباتر است باعث می شود تمرکز استایل روی کمر شما باشد.

۳-اگر اندامی شبیه سیب دارید بالعکس، یعنی سعی کنید از لباس هایی استفاده کنید که کمر شما را بپوشاند مثلا لباس تولدی که کمربند داشته باشد برای این نوع اندام مناسب است.

۱۰ استایل زنانه شیک مناسب تولد

 ۱- دامن توری یا ساتن رنگی با بلوز سفید

یکی از انتخاب های شیک و جذاب که قد شما را هم کشیده تر نشان می دهد، یک دامن رنگی توری یا جنس ساتن است با یک بلوز سفید ساده. بلوز سفید ساده با رنگ دامن ترکیب جذاب و چشم گیری است و اگر برای رنگ دامن انتخاب رنگ ها جیغ و روشن هم داشته باشید که  یک تعادل خواستنی در استایل شما ایجاد می کند و هر چشمی را به سمت شما می کشد. البته دامن توری که قد آن نه خیلی بلند است و نه خیلی کوتاه بیشتر برای لباس تولد مناسب دختران است ولی این انتخاب سلیقه ای است و پای خودتان خواهد بود.

البته شما می توانید برای بلوز از رنگ های دیگر استفاده کنید ولی باید توجه کنید که بلوز یک رنگ و کاملا ساده باشد و با رنگ دامن هماهنگ شده باشد مثلا دو رنگ پر طرفدار و جذاب زرد و آبی تیره که استایل برازنده ای برای تان  رقم می زند.

انتخاب کیف و کفش هم باید مناسب رنگ دامن شما باشد  که رنگ سفید یا مشکی گزینه خوبی برای این استایل تولد است و یا انتخاب به رنگ دامن هم جذاب است .

۲-شلوار راسته با شومیز مجلسی اگر اندام شما به گونه ای است  که  دامن مناسب آن نیست یا دامن باب سلیقه شما نیست این استایل می تواند همان انتخاب شما برای لباس تولد باشد . برای داشتن این استایل ساده و متفاوت کافی است یک شومیز مجلسی که باتوجه به سلیقه تان طرح و  رنگش را انتخاب می کنید با یک شلوار راسته مجلسی که معمولا رنگ های سفیدو مشکی برای آن پیشنهاد می شود . همچنین این استایل پاهای شما را کشیده تر نشان میدهد. اگر دوست دارید که استایل و لباس تولد شما بیشتر در چشم باشد از رنگ های روشن مثل کرم در انتخاب این ست استفاده کنید. درضمن با توجه به سلیقه خودتان می توانید می توانید شومیز و شلوار را یک رنگ یا دو رنگ متضاد انتخاب کنید.

پیشنهاد ما برای کفش و کیف هم کفش و کیف های طرح دار است تا استایل شما را جذاب تر کند و در نهایت در کنار  شومیز و شلوار ساده استایل شما را تکمیل کند.

۳- پیراهن مجلسی یکی دیگر از مدل های لباس تولد زنانه، پیراهن های بلند به خصوص گیپور است .البته این نوع پراهن ها برای تولد هایی که در باغ و ویلا است مناسب است . رنگ مناسبی برای پارچه آن انتخاب کنید  که به مراسم و رنگ پوستتان بخورد و اندام شما را به زیبایی به نمایش بگذارید. مناسب با رنگ پیراهن ست کیف و کفش هم انتخاب کنید. معمول ترین نوع کفش برای پیراهن ها کفش پاشنه بلند است ولی گاها افراد آن را برای خاص بودن با کتونی هم می پوشند.

۴-  بلوز طرح دار با دامن گیپور  دامن های رنگی همیشه پرطرفدار بوده است. اگر علاقه مند به استایل مجلسی هستید  پیشنهاد ما به شما دامن های گیپور است. برای بال تنه هم یک بلوز طرحدار که مکمل طرح و رنگ دامن باشد انتخاب کنید. در نهایت این لباس تولد جذاب را بایک کیف دستی کوچک و کفش پاشنه بلند هم رنگ تکمیل کنید.

۵-  شلوار جین و شومیز  یک انتخاب پر طرفدار و جذاب شلوار جین است . بسیاری از زنان به شلوار جین علاقه دارند و در مراسماتی چون تولد دوست دارند آن را در لباس تولد به کار بگیرند . برای این افراد باسلیقه پیشنهاد اول ما  شلوار جین با یک شومیز جذاب به انتخاب خود در هر رنگی است. یکی از جذابیت های شلوار جین  ست شدن آن با اکثر رنگ هاست . درضمن شلوار های جین مام استایل یا راسته برای این مراسم ها چشم گیرتر است. از دیگر نکات پرطرفدار بودن این استایل انتخاب کفش مناسب برای آن است که هم می توان کتونی وهم کفش پاشنه بلند پوشید.

۶- شلوار جین پیراهن مردانه سفید پیشنها دوم ما که با شلوار جین ترکیب زیبایی دارد و می تواند باعث درخشش شما در تولد شود، شلوار جین  مام استایل به همرا یک پراهن طرح مردانه سفید است برای لباس تولد .  این انتخاب جذاب راهم می توان با کفش کتونی یا پاشنه بلند پوشید.

۷- تاپ و شلوار راسته  از دیگر استایل های جذاب برای افراد خوش اندام انتخاب یک تاپ جذاب با شلوار راسته مناسبش است . این انتخاب به شدت سلیقه است یعنی  اینکه شما چه نوع تاپی را انتخاب کنید با یقه باز یا بسته و… بسته به انتخاب شما و شرایط مهمانی است. یک کفش پاشنه بلند و کیف مشکی تکمیل کننده جذابیت لباس تولد زنانه شماست.

۸- تاپ و دامن  از دیگر ست های مناسب و دوست داشتنی تاپ، ترکیب آن با دامن است که اگر با رنگ روشن ست شود محشر خواهد بود . برای این استایل پیشنهاد ما دامن های تنگ است تا زیبایی شما را دو چندان کند. برای این استایل جذاب کیف و کفش  پاشنه بلند براق را حتما امتحان کنید.

۹-  پیراهن کوتاه با جوراب شلواری طرح دار  شماهم جذب پیراهن کوتاه می شوید ولی به نظرتان زیادی ساده است ؟ پیراهن کوتاه به شدت جذاب است ولی حق باشماست آن را با یک جوراب شلوار هم رنگ طرحدار امتحان کنید آن وقت جذابیت لباس تولد تان دو برابر می شود . برای این ست ما رنگ مشکی را به شما پیشنهاد می کنیم تا خاص باشید به همراه یک کیف و کفش باشنه بلند ساده.

۱۰- پیراهن بلند  اگر مراسم تولد به شکل تجملاتی در تالار و ویلا است و نیاز به پوشش ساده نیست یکی از انتخاب هاب خوب و مناسب برای شما پیراهن است که پیراهن های بلند مناسب با قد شماست و برای تان جلوه ویژه را ایجاد می کند. این مدل لباس برای هر تولدی مناسب نیست برای زمان هایی که تولد خودتان یا همسرتان است انتخاب درستی است تا شما را بیشتر از هر زمانی چشمگیر کند.

رنگ لباس تولد یا ست تولد

 بعضی از مراسم های تولد دارای ست تولد هستند و برای لباس ها رنگ خاصی را پیشنهاد می کنند بااین کار به شما برای انتخاب لباس تولد کمی کمک می کنند. اما همه تولد ها ست تولد ندارد و برای انتخاب لباس تولد زنانه باید رنگی مناسب پوستتان، مناسب فصل و مناسب مدل لباس تولد انتخاب کنید.

برای بعضی از استایل ها دو رنگ بودن یا طرح د ار بودن لباس تولد زیباتر است پس در انتخاب رنگ ها باهم باید توجه کرد مثلا دو رنگ سیاه و سفید همیشه جذاب و شیک بوده . در فصل های تابستان و بهار رنگ هایی چون صورتی و آبی،قرمز و رنگ های روشن بسیار مناسب است.

 اکسسوری مناسب استایل شما

 در مراسم هایی مثل تولد داشتن اکسسوری مناسب با لباس تولد به جذابیت و آراستگی شما می افزاید. پس استفاده از جواهرات شیک و همین طور کیف دستی مناسب را فراموش نکنید. معمولا در مراسم تولد کیف های دستی کوچک به کار برده می شود که رنگ آن با کفش یا لباس شما ست باشد.

کفش هم مورد دومی است که باید در انتخاب آن با لباس تولد توجه و دقت کنید . از جمله نکات نوع کفش است که بسته به نوع استایل شما دارد اگر استایل انتخابی شما اسپورت است کتونی هم انتخاب مناسبی است و اگر شما پیراهن را انتخاب کردید احتمالا کفش پاشنه بلند زیباتر و انتخاب بهتری است. رنگ کفش هم بستگی به لباس تولد زنانه شما دارد برای مثال اگر  لباس تولد انتخابی شما چند رنگ است باید یکی از رنگ های به کار برده شده در لباس تولد را انتخاب کنید، ولی شاید لباس مورد نظرتان یک رنگ باشد در این صورت از هر رنگ ست با آن می توانید برای کفش تان  انتخاب کنید.

کلام پایانی

ست تولد، لباس تولد، لباس تولد زنانه

از این که تا اینجا مقاله همراه ما بوده اید متشکریم و امیدواریم به شما در انتخاب لباس تولد مناسب کمک کرده باشیم. همانطو که گفته شد انتخاب هر کدام از این استایل ها به سلیقه شما و مجلسی که به آن می روید، بستگی دارد و ما سعی داشتیم تا کمی اتخاب را برای تان ساده کنیم تا خاص باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *