مد و پوشاک

انواع مختلف مد لباس های دخترانه و زنانه

انواع مختلف مد لباس های دخترانه و زنانه

خانم ها و دختران جوان علاقه مندی بسیار زیادی به انواع لباس ها دارند، درصورتی که مردان اینگونه نیستند. حال در اینجا شما را با چند تا از بهترین لباس های دخترانه و زنانه آشنا خواهیم کرد.

sexen

انواع لباس ها دخترانه و زنانه

لباس های دخترانه و زنانه : سبک لباس خیابانی

این سبک یک مدل همه پسند است که از خیابان ها نشات گرفته است. این سبک از فرهنگ گشت و گذاری ها و اسکیت بازان کالیفرنیا نشات گرفته است. اما امروزه طراحان، مارک ها و اینفلوئنسرهای بزرگ همه از این سبک استقبال کرده اند و این سبک دیگر در خیابان ها محدود نیست زیرا که امروزه این سبک، مظهر نمونه مد مدرن شهری است.

 لباس های دخترانه و زنانه : سبک قومی

این سبک از لباس های دخترانه و زنانه به لباس هایی اطلاق می شود که به طور کامل یا جزئی از لباس های سنتی ملل مختلف گرفته شده است. این مدل ها شامل بلوزهای دهقانی مکزیکی، کت های افغانی تونیک و کافتان از شرق، باندان های رنگارنگ کولی است که مردم در سراسر جهان به عنوان لباس شخصی خود از آنها استفاده می کنند.

 لباس های دخترانه و زنانه : لباس رسمی اداری

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که “چه چیزی را باید در دفتر کارتان، به ویژه جلسات و کارها بپوشید؟” این مورد به نوبه خود یک معضل بزرگ محسوب می شود. سبک لباس رسمی و اداری مربوط به این قسمت می باشد. این سبک شامل یک کت و شلوار تیره تاکیدو یا رسمی و کراوات تطبیقی برای آقایان و لباس ها، دامن ها، پیراهن ها و شلوارهای مناسب و شخصیتی برای خانم ها است. اگر می خواهید در دفتر کار خود بدرخشید و همه نگاه ها را به خود خیره کنید می توانید از این سبک مد استفاده کنید.

معرفی انواع لباس زنانه

معرفی انواع لباس زنانه

لباس های دخترانه و زنانه : لباس ورزشی

امروزه لباس های ورزشی به عنوان یکی از بهترین تیپ ها برای پیاده روی یا ورزش مورد استفاده قرار می گیرند. پیش از این، فقط ورزشکاران در لباس های ورزشی دیده می شدند، اما امروزه، با مشهور شدن این روند، اکثر افراد با بهترین لباس های ورزشی دیده می شوند که ظاهر بسیار زیبایی به آنها می دهد. برای پوشیدن لباس ورزشی نیاز به ورزش کردن نمی باشد و فرد می تواند از زیبایی آنها بهره مند شود.

بیشتر لباس های ورزشی از پارچه ای ساخته شده اند که به اندازه ای راحت هستند که در هر جایی می توان آنها را پوشید و به اندازه کافی کشدار هستند تا بدون اینکه شکل خود را از دست بدهند، فرم مناسب و جذابی داشته باشند.

 لباس های دخترانه و زنانه : سبک دخترانه

این سبک یک مدل ویژه دخترانه است که در آن فرد بیشتر از لباس ها و اکسسوری های صورتی استفاده می کند و همراه با آن از آرایش زیادی استفاده می کند. شما می توانید دامن، لباس و بلوزهایی با جنس فوق العاده و زیبا مانند آرشه، پارچه و توری استفاده کنید.

معرفی انواع لباس زنانه

معرفی انواع لباس زنانه

سبک روسری

روسری خانم ها یکی از مدها و لوازم جانبی پایدار برای صدها سال بوده است، چه به شکل یک دستمال ساده و یا از جنس یک ابریشم لوکس. روسری توسط زنان در اطراف گردن و یا به عنوان یک پوشش سر و یا دستمال گردن پوشیده شده است. با اشکال از پارچه، به صورت مثلثی، مربع شکل و یا مستطیل شکل، دوخته می شوند. روسری خانم ها معمولا طرح چاپ شده دارد، اما تکنیک های بافندگی، چاپ روی پارچه، نقاشی و قلاب دوزی نیز روی آن برای ایجاد طرح های مختلف استفاده می شود. در حالی که محبوبیت روسری است در طول تاریخ  در نوسان بوده است، در دهه های خاصی از قرن بیستم جزء موارد ضروری مد ، توسط رقصنده ها، ستارگان سینما، افراد اجتماعی، نقاشان مد و عکاسان بود.

سبک  ساری هندی

کلمه “ساری” عموما برای دسته ی گستره ای از لباس ها به کار برده می شود، از جمله هر پارچه دوخته نشده آویخته با حدود پنج متر طول، پوشیده شده توسط زنان جنوب آسیا. اما در خارج از منطقه، اصطلاح رایج “ساری” اشاره دارد به یک فرم استاندارد لباس. بیشتر زنان شهری سبک NIVI را برگزیده اند، اما این سبک یک پدیده نسبتا جدید است. فقط در هند، حدود صد شکل دیگر این لباس همچنان استفاده می شود. این اشکال از مدل “کولی هشت حیاط”  گرفته تا  مدل زن ماهیگیر در ماهاراشترا و مدل سه بار پیچیده بنگال متفاوت هستند.

سبک  مد پانک

پانک به عنوان لباس زنانه را نمی توان بدون حداقل اشاره به شالوده موسیقی آن، بحث کرد. باید در حوزه مطالعات فرهنگی به رسمیت شناخته شود که پانک، انرژی و یک سری پاسخ های جدید به ساخت و ساز نظری فرهنگ جوانان اضافه کرده است. بنابراین، می توان آن را به عنوان یک جنبش در حال شکل گیری در ارائه سبک لباس، و تجزیه و تحلیل ناشی از آن را به عنوان خرده فرهنگ محسوب کرد. می توان استدلال کرد که فرهنگ پانک در یک نقطه محوری در روابط بین سبک فرهنگی جوانان و کالایی آن می ایستد.

کاربرد لباس زنانه

 خانم‌ها دوست دارند که همیشه شیک و آراسته باشند به همین دلیل انواع مدل لباس و کفش زنانه را برای حضور در موقعیت‌های مختلف انتخاب می‌کنند. برندهای مختلف و خانه های مد دنیا در پاسخ به نیاز خانم‌ها برای حضور در مراسم مختلف انواع متنوعی از لباس زنانه را عرضه کرده‌اند؛ از انواع لباس خانگی و راحتی با قیمت اقتصادی تا لباس‌های تماما دست دوز با اعلاترین و گرانترین پارچه‌ها و در کلاس قیمتی لوکس. انواع مدل برش، دوخت و جنس پارچه‌ها موجب می‌شود تا دسته بندی‌های مختلفی از انواع لباس زنانه برای حضور در مراسم و مکان های مختلف در اختیار خانم ها باشد.

معرفی انواع لباس زنانه

معرفی انواع لباس زنانه

انواع مدل لباس زنانه در بازار

مدل‌های مختلف لباس زنانه بسیار زیاد هستند. از ابتدای دهه 50 میلادی به این سو هر روزه انواع مختلفی از لباس ها با تغییر الگوی برش به مدل‌های قبلی اضافه شده و مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. علاوه بر مدل‌های بین المللی لباس مانند انواع کت و لباس‌های ماکسی و سارافون، مدل لباس زنانه ایرانی نیز به دلیل استفاده از پارچه های خاص و سوزندوزی‌های اصیل این روزها در دنیا مورد توجه محافل هنری است.

معمولا کمد خانم‌ها شامل مدل‌های مختلفی از لباس مجلسی، لباس بارداری، پیراهن‌های عروسکی فانتزی، انواع لباس‌های رسمی و کژوال برای حضور در مراسم و مکان‌های مختلف، پیراهن‌های شاد و ماکسی برای تابستان، انواع مختلف لباس زیر، لباس اسپرت و مدل های مختلف تونیک زنانه اسپرت و مجلسی و … است. بنابراین معمولا محل حضور و نوع رسمیت یا خودمانی بودن مجالس تاثیر زیادی روی نوع مدل لباس زنانه می‎گذارد.

جنس های متنوع لباس زنانه

با توجه به انواع مختلف لباس زنانه، پارچه‌های مختلفی نیز به تناسب هر مدل برای دوخت آن به کار می‌رود. انواع پارچه گیپور، ارگانزا و دانتل، برای لباس‌ مجلسی زنانه، نخ و کرپ و ژاکارد برای انواع مانتو و کت شلوار، تریکو برای دوخت لباس‌های راحتی و خانه، لاکرا برای لباس‌ اسپرت ورزشی و سوئیشرت، انواع پارچه‌ شمعی و بارانی برای تهیه کاپشن و بارانی برای فصل پاییز و زمستان از جمله جنس پارچه‌ها و موادی هستند که لباس‌های زنانه با آنها دوخته و به بازار عرضه می‌شود.

رنگ‌های محبوب لباس زنانه

تنوع رنگی برای لباس های زنانه هیچ محدودیت و پایانی ندارد. با توجه به جنس لباس و نوع مناسبتی که قرار است آن لباس در آن مکان پوشیده شود، رنگ های متنوع و مختلفی برگزیده و انتخاب می‌شوند. به جز این با شروع هر سال میلادی و با اعلام موسسه پنتون، انواع رنگ‌های ترندی و مخصوص آن سال نیز وارد چرخه رنگ لباس‌های زنانه در سراسر دنیا خواهد شد.
با وجود همه این موارد مشکی معمولا در صدر رنگ‌های محبوب لباس برای پوشش بیرون و مانتو زنانه قرار داشته است. رنگ های شاد مانند صورتی، زرد، سبز و سفید برای انواع ست راحتی در خانه، و رنگ هایی مانند مشکی، سورمه ای و آبی درباری برای لباس مجلسی و مهمانی طرفداران زیادی دارد.

معرفی انواع لباس زنانه

معرفی انواع لباس زنانه

برندهای معروف لباس زنانه در ایران

در فروشگاه اینترنتی برندهای ایرانی و خارجی مختلف و متنوعی با عرضه تمامی انواع مدل لباس زنانه عادی و همچنین سایز بزرگ حضور دارند. کافی است برای جستجو کلمات لباس زنانه دیجی استایل و لباس زنانه سایز بزرگ دیجی استایل را جستجو کنید.
در میان نام‌های ایرانی برندهای خوشنام و معتبری مانند لباس زنانه کلوتو و الهام حمیدی برای مانتو زنانه، ناربن برای انتخاب انواع ست های راحتی و لباس خانه، بادی اسپینر و کوی با ارائه انواع مدل‌های شلوار جین و کتان، لباس و کالای ورزشی مل اند موژا برای کسانی که دوست دارند در فضای باشگاه شیک بپوشند و ده‌ها برند دیگر برای لباس‌های کاربردی دیگر می‌درخشند و در دیجی استایل در اختیار شما هستند.
امپریو آرمانی، مارینا رینالدی، دیزل و منگو نیز در دسته برندهای خارجی هستند و با تضمین خرید اصل بودن کالا و با ارائه لباس های برند و مارک در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل برای خرید در دسترس شما هستند.
اچ اند ام، کوتون، ال سی وایکیکی نیز از دیگر برندهای خارجی و بسیار محبوب و شناخته شده در بین خانم‌های ایرانی هستند که انواع مدل لباس زنانه جدید را ارائه می‌دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *